برای خانوادگی سازی محیط های ورزشی باید فرهنگ سازی شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۱۴
شناسه : 1976
13
دکتر عزیزی : حتی اگر ورود خانواده ها در ورزشگا ه ها آزاد باشد بسیاری از خانواد ها جرات ندارند به استودیوم ها بروند. عبدالرضا عزیزی،رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس،درباره سالم سازی و خانوادگی سازی محیط های ورزشی به خبرگزاری آریا گفت: همانطور که خانواده ها به سینما می روند باید روزی شرایطی فراهم شود که امکان حضور خانواده ها در استودیوم های ورزشی فراهم شود.
پ
پ

باید کسانی که در ورزشگاه حضور پیدا می کنند حرمت خانواده ها را حفظ کنند. باید کسی که برای تماشای بازی خوب فوتبال یا والیبال به ورزشگاه می رود فرهنگ این را داشته باشد که به احترام خانواده ها و خانمهایی که در ورزشگاه حاضر می شوند حرکات ورفتارهایی از خود نشان ندهند که دور از شان خانواده ها باشد که تا آنجا فاصله زیادی داریم.
وی افزود: ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم اما متاسفانه خیلی از ما ها تربیت اسلامی نشدیم چون اسلام خیلی بر حرمت دیگران به خصوص خانواده ها تاکید دارد اگر خودم مطمئن باشم که در ورزشگاه حرمت خانواده ام حفظ می شود با خانواده ام به ورزشگاه می روم اما این حرمت حفظ نمی شود شعارهایی می دهند که نمی توان با خانواده خود به ورزشگاه بروم و ما تا آنجا فاصله زیاد داریم.
دکتر عزیزی اظهار داشت:باید از دوران دبستان و مهد کودک فرهنگ سازی شود که یک جوان نمی تواند هر اهانت و حرفی را بزند. باید آموزش داده شود که حرمت ها حفظ شود.حتی اگر ورود خانواده ها در ورزشگا ه ها آزاد باشد بسیاری از خانواد ها جرات ندارند به استودیوم ها بروند.اگر مطمئن باشیم که حرف ها و شعارهای رکیک داده نمی شود با خانواده خود به ورزشگاه می روم.در این زمینه باید فرهنگ سازی شود و به شکل فرهنگ درآید. در مساجد دبیرستان ها دانشگاه و خانواده ها باید به فرزندان خود آموزش دهند که در اماکن ورزشی حرمت خانواده ها حفظ شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.