با حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب مذاکرات مقتدرانه انجام شد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۴۶
شناسه : 2146
10
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات ایران و 5+1 با حمایت ها و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب ، مردم و تلاش مردان دیپلمات کشورمان مقتدرانه انجام شد که باعث افتخار است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرشتان شیروان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید آرامش ایجاد کرده است اظهار کرد: هم اکنون روابط بین دولت و مجلس بهتر شده و همچنین از حمایت های رهبری و مردم و درخشش شجاعانه دیپلمات ها در مذاکرات تشکر می کنیم.
وی از بهره برداری بیمارستان جدید الاحداث شیروان تا پایان سال ۹۵ خبر داد و گفت: بعد از سفر رهبری که برکات مادی و معنوی خوبی به همراه داشت این طرح پیشرفت خوبی پیدا کرده و هم اکنون ۱۰ میلیارد ریال برای سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی شیروان(ره) تخصیص داده شده است.
عزیزی بیان اینکه یارانه هشت هزار نفر در شیروان به ناحق قطع شده است افزود: هر کس به ناحق در شهر و روستا یارانه اش قطع شده درخواستش را ارایه دهد تا آنانی که به ناحق یارانه اشان قطع شده برقرار شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: منابع مالی یکی از ابزارهای مدیریتی برای سرو سامان دادن موضوعات مورد توجه است که در گذشته محدودیت های جدی در منابع مالی داشتیم که این دولت تلاش کرد با مدیریت درست به سمت و سوی طرح های انبوه نیمه تمام برود و سر و سامان دادن آنها را اولویت بندی کند.
محمود دلپسند اظهار کرد: از مشکلات جدی گذشته نوسانات زیاد در حوزه اقتصادی، ارزی و تورم بود که مانع سرمایه گذاری ثابت و تولید شده بود.
به گفته وی، هم اینک تورم ۴۰ درصد گذشته به ۱۳٫۸ درصد رسیده است که این امر نشان از حضور عزم جدی دولت برای کنترل تورم است که امید است با مهار تورم شاهد رونق اقتصادی باشیم.
وی با بیان اینکه کارهای عمرانی در زیر ساخت های این استان از محل اعتبارات رهبری و دیگر مصوبات قانونی انجام شده است گفت: این اعتبارات خوب توانست خراسان شمالی را به یک کارگاه فعالیت های عمرانی تبدیل کند.
دلپسند با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر در شیروان گاز کشی ۳۷ روستا به پایان رسیده است در حالیکه قبلا تنها ۴۲ روستا از نعمت گاز برخوردار بودند افزود: هم اکنون ۷۹ روستا شیروان از نعمت گاز برخوردارند و عملیات گاز رسانی به ۴۰ روستا در حال اجرا است و تا پایان سال ۹۵ شاهد گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان خواهیم بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به این استان شش هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به این استان تخصیص یافت که در ۱۰ فصل تحقق پیدا خواهد کرد.
دلپسند با بیان اینکه در این سفر ۱۵۶ هزار فقره درخواست تلفنی و نامه از ریاست جمهوری شده بود افزود: ۵۸ درصد درخواست برای کمک های بلاعوض، ۱۶ درصد وام قرض الحسنه، ۱۲٫۴ درصد جویای کار، ۹ درصد متفرقه و ۴٫۴ درصد افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بودند.
فرماندار شیروان گفت: هم اکنون شیروان در بحث تجهیز نیروی انسانی مشکلات بسیاری دارد.
عباسعلی صفایی اظهار کرد: دستگاه ها باید پویا و فعال باشند چرا که نیروی انسانی توانمند در اجرای برنامه ها و پروژه ها تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه اولویت دادن به تکمیل طرح های نیمه تمام از سیاست های دولت تدبیر و امید است گفت: در این راستا با توجه به مناطق روستایی قسمت زیادی از اعتبارات و طرح های مربوط به مناطق محروم است.
شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.