باید با سازندگان برخی طرح های مسکن مهر برخورد شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
شناسه : 3213
16
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید با کسانی که پایه ریز و سازنده برخی طرح ها و شهرهای مسکن مهر بوده اند، برخورد شود.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عبدالرضا عزیزی در بازدید از ناحیه شهری مهرگان قزوین با اشاره به نبود یا کمبود امکانات آموزشی، رفاهی و فرهنگی در برخی مجتمع ها و شهرهای مسکن مهر، افزود: برخی مدیران در ایجاد آسیب های اجتماعی در جامعه دخالت داَشته اند که باید با آنها برخورد شود و نامشان در فهرست سیاه قرار بگیرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی مدیران پس از اشتباهات خود ، ارتقا نیز پیدا می کنند،ادامه داد: باید در مجلس پوشه ای برای اینگونه مدیران ایجاد شود تا آنها قبل از اصلاح روش ها و شیوه های مدیریتی خود ارتقا نیابند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی کارها در جامعه ما به شکل سرسری و بدون مطالعه انجام می شود، اظهار کرد: مدیرانی که اینگونه کار می کنند، خود بستر ایجاد آسیب های اجتماعی را فراهم می سازند و خیلی از طلاق ها و اعتیادها در نتیجه این گونه اشتباهات بوجود می آید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت ۲۷ هزار واحد مسکونی در ناحیه شهری مهرگان قزوین، اظهار کرد: بدون شک قبل از ساخت چنین شهر بزرگی باید سرانه فرهنگی و آموزشی شهروندان آن پیش بینی و لحاظ می شد.

عزیزی در ادامه به حساسیت مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: معظم له در خصوص کاهش این آسیب ها به طور جدی پیگیر هستند و به شکل مستمر گزارش مربوط به این حوزه را از سه قوه مطالبه و به مسئولان برای اتخاذ روش های مناسب در این خصوص تذکر می دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دستورهای لازم را به مسئولان برای رصد آسیب های اجتماعی و مقابله با آنها داده اند که باید با جدیت بیشتر به آنها پرداخت، اظهار کرد: بزودی در نشست شورای عالی اجتماعی کشور به محضر مقام معظم رهبری رسیده و گزارشی از آخرین وضعیت مسایل اجتماعی را به ایشان تقدیم خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید برای کاهش آسیب های اجتماعی عزم راسخ داشته باشیم، افزود: حل کامل و از میان بردن همه آسیب ها ادعایی بیش نیست اما با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان بخش زیادی از آنها را کنترل کرد.

ناحیه شهری مهرگان محمدیه از توابع شهرستان البرز استان قزوین در ۱۸ کیلومتری شرق شهر قزوین و در حاشیه آزاد راه قزوین – کرج واقع شده و ۲۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در آن طراحی شده است که براساس آخرین آمار تا ابتدای امسال ۱۷ هزار خانوار با ۴۲ هزار جمعیت در آن ساکن بوده اند.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس امروز دوشنبه به دعوت دبیر اول این کمیسیون (عضو نمایندگان استان قزوین و نماینده مردم بویین زهرا) به قزوین سفر کرده اند.

اعضای این کمیسیون در سفر ۲ روزه خود ضمن حضور در نشست شورای اجتماعی استان قزوین از برخی واحدهای تولیدی این استان نیز بازدید می کنند.

به گزارش ایرنا، رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و مددجویان نهادهای حمایتی قزوین در کنار بررسی آسیب های اجتماعی این استان در این سفر در دستور کار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد./

۸ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.