بانک کشاورزی مکلف به استخدام ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگزاران خود شد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۱
شناسه : 2328
10
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح یک‌فوریتی استخدام کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح یک‌فوریتی استخدام کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: براساس ماده واحده این طرح بانک کشاورزی موظف است از تاریخ تصویب این قانون و حداکثر ظرف ۵ سال با رعایت حکم بند (ج) ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگزاران بیمه کشاورزی با تحصیلات کارشناسی و بالاتر که از سال زراعی ۱۳۸۲، بعد حداقل ۲ سال زراعی سابقه فعالیت مستمر در زمینه کارگزاری بیمه محصولات کشاورزی داشته باشند را با رعایت ماده ۴۶ قانون مدیریت خدمات کشوری و با شرایط عمومی استخدامی کشور در پست‌های کارشناسی و امور بیمه‌ای و بانکی در شعب بانک کشاورزی در استان‌ها و شهرستان‌ها استخدام کند.

تبصره ۱- اشخاص دارای تحصیلات دانشگاهی بالاتر و با سابقه کاری بیش‌تر از اولویت در استخدام برخوردارند.

تبصره ۲- سوابق سال‌های فعالی کارگزاران در بخش‌های بیمه‌ای مرتبط با بانک کشاورزی در شرایط عمومی استخدام منظور و به حداکثر سن موردنظر برای استخدام اضافه شود.

تبصره ۳- در صورت استخدام سوابق بیمه کارگزارانی که توسط آنها پرداخت شده یا خواهد شد، به سنوات خدمتی اضافه شود.

تبصره ۴- برای استخدام کارگزاران بیمه‌ای که دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند و براساس سپری کردن دوره‌های مختلف آموزشی و قبولی در آزمون پایان دوره‌ها مشمول فعالیت کارگزاری بوده‌اند، با بیش از ۲ سال زراعی سابقه کار مرتبط نیاز به برگزاری آزمون استخدامی نیست.

تبصره ۵- منظور از کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی، کارشناسانی هستند که به‌عنوان کارشناس صدور و فروش بیمه‌نامه، ارزیاب بیمه و ناظر مقیم بیمه مشغول فعالیت هستند.

 

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.