بازدید دکتر عزیزی و مدیر کل بهزیستی استان از شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
شناسه : 1270
21
گزارش تصویری : در نهمین روز از بهار فاطمی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم فرهیخته شهرستان شیروان به همراه مدیر کل بهزیستی استان و دیگر مسئولین اداری استان با حضور در شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان لحظاتی بیاد ماندنی در کنار کودکان و شیرخواران این مرکز سپری کردند.
پ
پ

 دکتر عزیزی ضمن بازدید از قسمت های مختلف شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان در نشستی صمیمی با پرسنل آن در جریان مسائل و مشکلات شیرخوارگاه قرار گرفت، وی همچنین طی مصاحبه با خبرنگاران سیمای کشوری اعلام داشت: کمیسیون اجتماعی مجلس نهم گام های بلندی را در جهت تسهیل قوانین قدیمی فرزندخواندگی برداشت که این امر موجب توانمندی و برخورداری اقشار بیشتری از آحاد جامعه در جهت حمایت و سرپرستی از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شده است. دکتر عزیزی اظهار داشت: امروز با تسهیل این قوانین حتی افراد مجردی که صلاحیت سرپرستی را دارند می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی درخواست قیومیت این قبیل از کودکان را داشته باشند.

دکتر عزیزی افزود: بحمدالله امروز برخلاف سالهای گذشته طبق آمار، ورودی و خروجی شیرخوارگاه در سطح کشور بصورت متعادل می باشد، در حالیکه قوانین گذشته موجبات افزایش ورود این قبیل نوزادان و کودکان در شیرخوارگاه و خروجی کمتر آنها شده بود. رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین بیان داشت: اغلب کودکانی که امروز در این مراکز نگهداری می شوند کودکانی هستند که حسب دستور مقامات قضایی به دلیل اعتیاد و مجرمیت والدین و عدم صلاحیت برهه ای و زمانی آنها به صورت موقت در شیرخوارگاه های کشور نگهداری می شوند .

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بهزیستی کشور و تمامی پرسنل آن با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی معظم له بنام سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی از خیرین هم وطن خواست دستگیر دستگاه های دولتی خدمات رسان همچون بهزیستی باشند.

shirkhargah2

shirkhargah1

shirkhargah3

یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.