بازدیدهای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۳۹۳ شیروان
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
شناسه : 1039
13
گزارش تصویری : دکتر عبدالرضا عزیزی در ایام سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی با حضور و بازدید از مرکز آموزشی کودکان کم توان (پاکان شیروان)، تولیدی کفش میلاد از نزدیک با مسئولین این دوبخش دیدار و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و ایشان همچنین در جشنواره بازیهای بومی و محلی در روستای حسین آباد شیروان شرکت نمودند.
پ
پ

بازدید از مرکز آموزشی پاکان شهرستان شیروان (۱۹ بهمن ۹۳)

دکتر عبداارضا عزیزی_مرکز آموزشی پاکان شیروان

 

مرکز آموزشی پاکان شهرستان شیروان شامل ۸۲ دانش آموزِ معلول حرکتی و ذهنی است که با داشتن پرسنلی دلسوز و مهربان در راستای آموزش و پرورش این عزیزان فعالیت می­نماید. دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان ضمن حضور در جمع کودکان این مرکز آموزشی و بازدید صمیمانه، تشکر و قدردانی خود را از پرسنل زحمتکش این مجموعه اعلام داشتند.

دکتر عبدالرضا عزیزی_مرکز آموزشی پاکان شیروان

 

بازدید از تولیدی کفش میلاد (فرهود) شیروان (۱۹ بهمن ۹۳)

دکتر عبدالرضا عزیزی_بازدید از تولیدی کفش میلاد

 

تولیدی کفش میلاد به همت و تلاش جناب آقای احمد فرهود راه اندازی شده و موجب اشتغالزایی مستقیم ۱۶ نفر گردیده است.

 

جشنواره بازیهای بومی و محلی در روستای حسین آباد شیروان (۱۹ بهمن ۹۳)

دکتر عبدالرضا عزیزی_جشنواره بازیهای بومی و محلی روستای حسین آباد

 

دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان باحضور در این جشنواره­، نشاط و سلامت هرجامعه را در گرو ورزش دانستند و اعلام کردند هزینه کردن برای ورزش، نه تنها هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است زیرا بطور مستقیم با سلامت جسمی و روحی افراد جامعه سروکار دارد.

دکتر عزیزی در این مراسم با اعلام یک خبر خوش برای پیشرفت و آبادانی شهرمان از کلنگ­ زنی پروژه احداث پالایشگاه میعانات گازی (تبدیل بنزین یورو ۴) در دوم اسفند ماه سال جاری خبر دادند و ابراز امیدواری کردند که در طی ۳ سال آینده این پالایشگاه به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر عبدالرضا عزیزی_جشنواره بازیهای بومی و محلی روستای حسین آباد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.