ایجاد دوره کارشناسی در آموزشکده پروفسور حسابی شیروان
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
شناسه : 1582
14
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از موافقت با ایجاد نخستین رشته کارشناسی در آموزشکده فنی و حرفه ای پروفسور حسابی شیروان خبر داد.
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی به خبرنگاران اظهار کرد: شورای گسترش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با ایجاد رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی برق قدرت در دانشکده فنی و حرفه ای پروفسور حسابی موافقت کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون ۸۰۰ دانشجو در ۱۳ رشته کاردانی در آموزشکده فنی و حرفه‌ای پروفسور حسابی شیروان تحصیل می‌کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این دانشجویان در رشته‌های حسابداری، بازرگانی، برق صنعتی، تاسیسات، الکترونیک، تاسیسات برق، تعمیر ماشین‌های الکتریکی، الکترونیک عمومی، الکترونیک ابزار دقیق، کارهای عمومی ساختمان، ساختمان بتنی، کامپیوتر نرم‌افزار، مکانیک خودرو، کامپیوتر با فناوری اطلاعات و خدمات پس از فروش مشغول به تحصیل هستند.

به گفته نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پروفسور حسابی شیروان فعالیت خود را از سال ۸۱ آغاز کرده است و تاکنون شمار زیادی دانشجو از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود، تسریع در اجرای طرح راهسازی اسفراین به شیروان توسط راه و شهرسازی را ضروری عنوان کرد.

عزیزی گفت: تاکنون پیگیری‌های خوبی برای تامین اعتبار اجرای این طرح مهم راهسازی انجام شده است.

وی احداث راه ارتباطی اسفراین به شیروان را باعث کاهش بعد مسافت مسافران اسفراین به مشهد دانست.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر با احداث راه ارتباطی اسفراین به شیروان از مسافت شیروان به تهران کاسته و ترددها از این مسیر انجام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.