اگر در مجامع بین المللی عزتی داریم به خاطر ولایت فقیه و خون شهداست
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
شناسه : 939
13
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مجامع بین المللی عزت و احترامی داریم و یا کشور های قدرتمند جهان، ایران را به مذاکره دعوت می کنند به خاطر ولایت فقیه و خون شهداست.
پ
پ

“عبدالرضا عزیزی” رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در یادواره ۴۲ شهید گرانقدر شهر زیارت گفت: گرامی داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما هرچه داریم از سایه‌ی سر شهداست.

 نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مقطع از زمان که پیرامون خاورمیانه و آفریقا مشکلات زیادی وجود دارد، امنیت و اقتدار ایران به خاطر خون شهدا و از همه مهمتر سایه ولایت فقیه اقتدار و قدرت خود را حفظ کرده است و اگر رهبری فرزانه ما نمی بودند مطمئنا سرنوشت ایران طور دیگری رقم می خورد همانگونه که در یمن نیز مردم این کشور مسیر امام و رهبری را انتخاب نمودند و سرانجام آن پیروزی خواهد بود.

دکتر عبدالرضا عزیزی_یادواره شهدای زیارت

 عزیزی گفت: مسئولین ما به پشتوانه ولایت و خون شهداست که اینگونه مقتدرانه در تریبون های داخلی و بین المللی علیه آمریکا و کشورهای غربی سخن می گویند.

وی افزود: اگر آمریکا مطمئن باشد که می تواند بر ایران غلبه کند به مثابه همان بلایی که بر سر کشورهای اطراف ما آورده، لحظه ای تامل هم نخواهد کرد و هرچند مقام معظم رهبری با بی اعتمادی که به غرب دارند اجازه مذاکره داده‌اند.

 عبدالرضا عزیزی اظهار کرد: غربی ها از دموکراسی که، ندارند حرف می زنند و افزود: آیا بمب ریختن بر سر مردم هیروشیما و جنایات داعش در عراق و سوریه دموکراسی است و آن را تروریست نمی دانند، در حالی که مجله هتاک شارلی ابدو در فرانسه بر علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) کاریکاتور نشر می کند و چند تن از اعضای این نشریه کشته شدند تا سناریوی مبارزه با تروریسم را به راه اندازند.

 دکتر عبدالرضا عزیزی_یادواره شهدای زیارت

عزیزی ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: خشونت را در غرب مناسب نمی دانیم و این کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند، یکی از آنها خود فرانسه که ادعای دموکراسی می کند هیچ شخصی حق سخن گفتن در رابطه با هلوکاست ندارد و دموکراسی کشورهای غربی ابزاری است برای کشورهایی که استقلال دارند.

 دکتر عبدالرضا عزیزی_یادواره شهدای زیارت

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ایثارگران در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: بعد از ۲۷ سال،  مطالبات خانواده‌های شهدا و جانبازان تا سال ۹۰ به صورت کامل پرداخت شد.

عزیزی در پایان با انتقاد از عملکرد مسئولی در اداره برق شیروان گفت: مسئولی که برق جانبازی که با اکسیژن تنفس می کند قطع کند باید با این شخص برخورد جدی صورت گیرد تا احترام خانواده های ایثارگر حفظ گردد.

 

پنج شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.