اولویت پرداخت تسهیلات بانک‌ها باید به موضوع ازدواج جوانان اختصاص یابد.
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۱۷
شناسه : 2402
10
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت پرداخت تسهیلات بانک‌ها باید به موضوع ازدواج جوانان اختصاص یابد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اهمیت ازدواج، افزود: با رفع مشکلات جوانان به ویژه در زمینه اشتغال و ازدواج، بسیاری از مشکلات اساسی جامعه نیز مرتفع می‌شود، بنابراین تمام مسئولین نهادهای دولتی و فرهنگی باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ازدواج را یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع ازدواج متاسفانه اولویتی برای پرداخت اعتبارات بانکی در راستای تسهیلات ازدواج جوانان، مشاهده نمی‌شود.

عزیزی تاکید کرد: اولویت پرداخت تسهیلات بانک‌ها بایستی در حوزه ازدواج جوانان باشد تا آن‌ها بتوانند با تهیه حداقل امکانات زندگی خود را آغاز کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بررسی عملکرد بانک‌ها از سوی دولت، نهادهای نظارتی و مجلس شورای اسلامی گفت: باید مشخص شود تا چه میزان از منابع بانک‌ها صرف اولویت‌های مهم جامعه می‌شود چرا که در حال حاضر بیشتر منابع بانک‌ها به سمت اولویت‌های نه چندان مهم هدایت می‌شود.

عزیزی تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلات برنامه ریزان کشور ناهماهنگی از تعریف اولویت‌های جامعه است به طوریکه برخی سیاستگذاران اقتصادی کشور با پی بردن اولویت‌های جامعه، تسهیلات بانک‌ها را به سمت امور نه چندان مهم سوق می‌دهند.

نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار امیدواری کرد که با توجه مدیران بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های فرهنگی، زمینه اشتغال و ازدواج جوانان بیش از پیش فراهم شود.

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.