اقتدار و مدیریت نیروی انتظامی در عین مظلومیت قابل تقدیر و تحسین است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
شناسه : 3349
21
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر خیابان پاسداران گفت: اقتدار و مدیریت نیروی انتظامی در عین مظلومیت قابل تقدیر و تحسین است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر”عبدالرضا عزیزی” در جلسه تعاملی با معاونان و فرماندهان انتظامی شیروان، اظهار داشت: مظلومیت نیروی انتظامی در کنار اقتدار در مرز ها، در میدان و عمل قابل مشاهده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارکنان ناجا با مردم اجتماعی برخورد می کنند، افزود: کارکنان ناجا برای اینکه به مردم آسیب نرسد در اغتشاشات اخیر از حق خود گذشتند و چند شهید به این انقلاب اهداء کردند.

وی با اشاره به اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران با امکاناتی که در اختیار دارد از پلیس های دیگر دنیا موفق تر عمل کرده است، خاطرنشان کرد: کشفیات و مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ نماد اقتدار پلیس ایران اسلامی است.

نمایند مردم شهرستان شیروان “اقتدار توأم با رأفت” را مهمترین ویژگی پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و روز به روز بر اقتدار خود بیافزاید اما در عین حال نیز باید نسبت به مردم یارمهربان باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر پاسداران گفت: اقتدار و مدیریت نیروی انتظامی در عین مظلومیت قابل تقدیر و تحسین است. اقتدار نیروی انتظامی باید طوری باشد که خلافکاران و مجرمان با دیدن ماموران وحشت کنند اما مردم با دیدن پلیس دلشان لبریز از محبت شود./

 

۹ اسفند ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.