اعدام قاچاقچیان مواد مخدر باید صفر شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۵
شناسه : 2424
10
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این مطلب که در حال حاضر بین ۴۵ تا ۵۰ درصد زندانی‌های ما مستقیما با مواد مخدر سر و کار دارند، گفت: ۲۰ درصد هم به صورت غیرمستقیم با مواد سر و کار دارند و مجموعا حدود ۷۰ درصد با مواد مخدر سر و کار دارند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی (رییس کمیسیون اجتماعی مجلس) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت پیگیری انتقال پادگان‌های نظامی به خارج از شهر تهران گفت: نظامی‌هایی که در داخل شهر هم هستند، عذاب می‌کشند؛ چراکه سحرخیز هستند و کار صبحگاهی دارند و فرماندهان ما هم آدم‌های متدینی هستند و دوست ندارند برای مردم مزاحمت ایجاد کنند.

وی افزود: نظامی‌ها خود نیز تمایل دارند به خارج از شهر منتقل شوند و اگر نیاز به قانون باشد، قطعا ما به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: نظامیان خودشان می‌توانند تعیین کنند به کجا منتقل شوند؛ البته باید منظقی پشت انتخاب‌ها وجود داشته باشد.

عزیزی همچنین درباره تغییرات احتمالی برای اعدام قاچاقچیان مواد مخدر گفت: متاسفانه چون ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار گرفته، در معرض آسیب بیشتری هم قرار دارد و قوانین خیلی سختگیرانه میزان اعدام‌ها را بالا می‌برد.

وی افزود: ما باید کاری کنیم که سود مواد مخدر به صفر برسد. وقتی که سود به صفر برسد هم تعداد قاچاقچیان کم می‌شود و هم اعدامی در کار نخواهد بود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این مطلب که در حال حاضر بین ۴۵ تا ۵۰ درصد زندانی‌های ما مستقیما با مواد مخدر سر و کار دارند، گفت: ۲۰ درصد هم به صورت غیرمستقیم با مواد سر و کار دارند و مجموعا حدود ۷۰ درصد با مواد مخدر سر و کار دارند.

عزیزی ادامه داد: اگر کاری کنیم که مثل کشور سوییس، سود مواد مخدر به صفر برسد و مافیا سودی از فروش مواد نبرد، قطعا هم تعداد زندانیان کم می‌شود و هم دیگر اعدامی نخواهیم داشت.

 

یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.