اعتماد رهبر انقلاب پشتوانه‌ای ارزشمند برای آیت الله آملی لاریجانی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
شناسه : 632
11
قاطعیت،شجاعت و بی طرفی ویژگی‌های بارز رئیس دستگاه قضا نمایندگان مجلس با توجه به انتخاب مجدد آیت الله آملی لاریجانی به عنوان ریاست قوه قضاییه،این انتخاب را تحسین کرده و معتقدند: رئیس دستگاه قضا با رعایت انصاف و عدالت ،بی طرفی ،شجاعت و قاطعیت دربرخورد با پرونده های اقتصادی و سیاسی کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است.
پ
پ

انتخاب مجدد آیت الله صادق آملی لاریجانی به سمت ریاست قوه قضاییه توسط مقام معظم رهبری ، نشان از مدیریت والای  وی در ۵سال گذشته دارد. نمایندگان مجلس با توجه به انتخاب مجدد وی به عنوان ریاست قوه قضاییه،این انتخاب را تحسین کردند و  عملکرد آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه را مثبت و وی را «عالمی فاضل، متدین، مجتهد، خوش فکر،انقلابی، آگاه به مسائل و شجاع» نامیدند.به طوری که نمایندگان مردم در خانه ملت برخورد به موقع و قاطع آیت الله صادق آملی لاریجانی در پروندهای فساد اقتصادی  از جمله اختلاس سه هزار میلیارد تومانی،بابک زنجانی و سایر پروندهای دانه درشت ها، نشان داد که در خشک کردن ریشه فساد در کشور عزمی راسخ دارند.

نمایندگان در ادامه بر استقلال قوه قضاییه در زمان ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی اشاره کردند و معتقدند وی در برخورد با فسادهای برخی افراد با نفوذ ها ی سیاسی تسلیم فشار برخی جریان‌های سیاسی نشد و توانست اعتماد عمومی را به دستگاه قضا را بیشتر کند.

می توان گفت آیت الله صادق آملی لاریجانی با رعایت انصاف و عدالت در پرونده ها و بدون ملاحظه کاری کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است و انتخاب مجدد آیت الله آملی لاریجانی نشان ازعملکرد مثبت و قابل قبول وی در این قوه دارد.

alt

آیت الله آملی لاریجانی اصل عدم ورود به حواشی را رعایت کرده است

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تبریک انتخاب مجدد آیت الله آملی لاریجانی از سوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه، اظهار کرد: آیت الله آملی لاریجانی در زمان ریاست خود در قوه قضاییه بسیار قوی عمل کردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: قوه قضائیه با ریاست آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با پرونده های فساد مالی بسیار قاطعانه و محکم برخورد واصل عدم ورود به حواشی را رعایت کرده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی یکی از پرونده های بزرگ فساد مالی کشور، به خاطر روند سریع و عادلانه ای که قوه قضاییه در بررسی پرونده ها در پیش گرفته بود، با نامه ای که بیش از ۱۵۰ امضا داشت از این قوه تشکر کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای  اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم قوه قضائیه با ریاست مجدد آیت الله آملی لاریجانی بتواند روند مثبتی را که در گذشته در قبال بررسی پرونده های قضایی در پیش گرفته بود، ادامه دهد.

مردم آثار و برکات تمدید حکم آیت الله آملی لاریجانی را در سفره های عدالت خواهند دید

منصور حقیقت پورنایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس  با مبارک دانستن تمدید حکم ریاست رئیس قوه قضائیه ، گفت: آیت الله آملی لاریجانی یکی ازسرمایه های فقهی و علمی حوزه های علمیه ایران اسلامی هستند و تشخیص مقام معظم رهبری برای استفاده از ظرفیت های ایشان اتفاق خوبی است که قطعا آثار و برکات آن را در سفره های عدالت خواهیم دید.

نماینده مردم اردبیل ،نمیر ،نیرو سرعین در مجلس شورای اسلامی  برجسته دانستن بصیرت سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: آیت الله آملی لاریجانی  در عین جوانی و شادابی از معلومات بالایی در مسائل فقهی برخوردارند.

وی با واهی دانستن برخی گزارش های نهادهای مدعی حقوق بشر در رابطه با عملکرد قوه قضائیه ،افزود:آنها به سفارش آمریکا و نهادهای صهیونیستی گزارش های کذب منتشر می کنند که برای مردم ایران اهمیتی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس ادامه داد: برای برخی نهادهای مدعی حقوق بشری ، همجنس گرایی به عنوان یک ارزش تلقی می شود و مدافع آن به عنوان آزادی بیان هستند در حالی که در ایران اسلامی اجرای دقیق ، کامل و صحیح موازین فقهی و شرعی اهمیت دارد.

حقیقت پور که عملکرد سیستم قضایی جمهوری اسلامی را موفق می داند، گفت: قطعا آیت الله آملی لاریجانی در ادامه ریاست خود بر قوه قضائیه سعی بر بهبود عملکرد و استفاده بیشتر از ظرفیت های قضات خبره و بهبود هرچه بیشتر سیستم قضایی کشور خواهند داشد.

 نماینده مردم اردبیل ،نمیر ،نیرو سرعین در مجلس خواهان نشان دادن رافت اسلامی به مردم شد اما در عین حال گفت:  دستگاه قضایی باید بابرخورد انقلابی ،مقتدرانه و بدون هرگونه رافتی در مقابل جرائم مختلف و اراذل ایستادگی کند و هرگونه راه فراری را بر انها ببندد.

آیت الله آملی لاریجانی دربررسی پرونده ها بی طرفی را رعایت کرده است

همچنین محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس، درباره عملکرد قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی، گفت: خوشبختانه برخورد ریاست قوه قضاییه با پرونده های بزرگ مفاسد اقتصادی بسیار مثبت بوده است، زیرا به طور طبیعی موارد این چنینی از نظر افکارعمومی و رسانه ها پنهان نمانده و به طور قطع این قوه تا کنون کارکرد مناسب و قابل قبولی داشته است.

نماینده مردم کبودرآهنگ درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اما امیدوارهستیم که درخصوص مفاسد کوچکتر هم اقدامات جدی انجام شده و تفاوتی نباید وجود داشته باشد؛ فساد از هر نوعی درجامعه نوعی تهدید بوده  و کوچک و بزرگ ندارد، البته درکل عملکرد آیت الله آملی لاریجانی بر قوه قضاییه بسیار مثبت است، چرا که برای برخورد با مشکلات اقتصادی مجتمع بزرگ مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شد و در دادگاه های ویژه قضات حرفه ای مشغول به کار شدند.

وی درباره انتقادهای مطرح شده نسبت به عملکرد قوه قضاییه، افزود: سیاست قوه قضاییه اعمال قانون در کلیه پرونده ها اعم از اقتصادی و موارد دیگراست، به عبارت بهتر بی طرفی در همه پرونده ها از سوی ریاست این قوه  رعایت شده و نظارت از سوی این قوه صورت گیرد.

پورمختار با تاکید براینکه قوه قضاییه اراده جدی ای در برقراری عدالت در جامعه دارد، تصریح کرد: هرگونه روابط در بررسی  پرونده ها باید جمع  آوری شده و اعمال نفوذ ها باید قطع شود، از این رو همین که حفاظت اطلاعات و بازرسی تعیین شد می توان انتظار داشت که پرونده های فساد اقتصادی با سرعت عمل بیشتری پیگیری شود، هرچند که تا کنون قضات بسیاری تعلیق شدند.

رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس، گفت: بی طرفی به عنوان یک اصل در قوه قضاییه وجود دارد، اما آن چیزی که ازاهمیت بسیار برخوردار می باشد این است که ذهنیت و یا فضایی در جامعه وجود دارد که شاید غیر واقعی باشد؛ به عبارت بهتراطلاعات پرونده با آن چیزی که مردم از آن اطلاع دارند متفاوت باشد، ازاین رو وقتی که رای پایینی صادر شود افکار عمومی فکر می کنند که قوه قضاییه بی طرف نیست، ولی واقعیت های داخل پرونده بیشترباید اطلاع رسانی شود.

آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با متهمان پرونده‌های اقتصادی افکار عمومی را اقناع کرد

از سوی دیگر سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس،درگفت وگو با خانه ملت، درباره عملکردآیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه دربرخورد با متهمان پرونده های بزرگ اقتصادی و سیاسی، گفت: عملکرد قوه قضاییه در زمان ریاست آیت الله آملی لاریجانی  بسیار مثبت ارزیابی می شود و این قوه توانسته است  اقناع و رضایت افکار عمومی را در موضوعات مختلف فراهم کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور قطع باید درشروع دوره جدید فعالیت های رئیس قوه قضاییه به نحوی برنامه ریزی شده و اقدام شود که تحولات اساسی دراین قوه مشاهده شود، خوشبختانه حرکت روبه رشد در قوه قضاییه در ریاست  آیت الله آملی لاریجانی مشهود و ملموس است؛ اما با توجه به برخی مشکلات باید سرعت عمل بیشتری با حفظ و ارتقاء کیفیت در فعالیت های این قوه به وجود آید؛ بنابراین می توان با الکترونیکی فعالیت ها در قوه قضاییه حجم بالای اقدامات را کاهش داد و سرعت بیشتری در رسیدگی به پرونده ها اعمال کرد.

وی درباره قاطعانه بودن آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با متهمان پرونده های بزرگ ،تصریح کرد: یکی از خواسته های اصلی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران برقراری عدالت در سطح جامعه است، از این رو انتظارو توقع این است که بهترین دستگاهی که عادلانه و منصفانه عمل می کند؛ قوه قضاییه باشد، ازاین رو باید تاکید کرد در بخش های بسیاری در قوه قضاییه در ریاست آیت الله آملی لاریجانی عادلانه و بی طرف رفتار می کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: بنابراین برای اینکه ازشبهه اعمال نفوذ افراد، در اجرای احکام جلوگیری شود، باید با قید فوریت و اولویت موارد بررسی شود، از طرف دیگربرخی مسائل تاثیرات مهمی در زندگی افراد دارد؛ به عنوان مثال می توان به برخورد با مواد مخدر اشاره کرد که قوه قضاییه در ریاست آیت الله آملی لاریجانی دراین خصوص به طور قاطعانه عمل کرده است.

کارنامه مدیریتی آیت الله آملی لاریجانی مثبت است

همچنین امیرخجسته رئیس کمیسیون شورا ها و امور داخلی  با اشاره به انتخاب دوباره آیت الله آملی لاریجانی برای ریاست بر قوه قضاییه، گفت: آیت الله آملی لاریجانی  فردی متدین، مجتهد و عالم بوده و رئیس قوه قضاییه به دنبال  اصلاح و پویایی این قوه است، البته قوه قضاییه دارای نقاط منفی و مثبت مختلفی می باشد که باید به آنها توجه کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قوه قضاییه باید به مشکلات مردم رسیدگی کرده ودربررسی پرونده ها عادلانه رای صادرکند، به طورقطع قوه قضاییه درکنار اقدامات و فعالیت های بسیارمثبت درحوزه برخورد با متهمان، همواره خواسته های مردم را در اولویت قرار داده است، اما تاکید می شود همانند گذشته حق هیچ فردی در قوه قضاییه  تضیع نشده و این قوه باید ازاعمال نفوذها جلوگیری کند.

وی تصریح کرد:  البته درمیان پرونده های بزرگی که دراین قوه وجود دارد؛ بحث مفاسد اقتصادی از اهمیت بسزایی برخوردار است که این قوه باید دراین بخش با قدرت بسیار وارد عمل شده و به متهمان نباید رحم شود، انتظار می رود که مسئولان در قوه قضاییه با بهره گیری از افراد قدرتمند و قاطع ازافزایش جرم در جامعه جلوگیری کند، آیت الله آملی لاریجانی  رئیس قوه قضاییه که فردی عالم و مجتهد بوده و مقام معظم رهبری حکم وی را برای یک دوره دیگربه عنوان رئیس قوه قضاییه تائید کردند، نشان از عملکرد مثبت وی دراین قوه دارد.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشوربا تاکید براینکه رئیس قوه قضاییه به تنهایی نمی تواند سد راه مجرمان اقتصادی و سیاسی شود، افزود: همه عوامل در قوه قضاییه باید مراقب حقوق مردم درجامعه باشند تا شاهد وقوع اتفاقاتی نظر اختلاس ۳ هزار میلیاردی یا پرونده بابک زنجانی نباشیم، هرچند که تا کنون رئیس قوه قضاییه با قدرت و توان بالا  فعالیت کرده است؛ اما باید گفت که قاطعیت قوه قضاییه در عمل مشخص می شود، باید به هیچ متهمی رحم نشود والبته این قوه در چند سال اخیر به ریاست آیت الله آملی لاریجانی  برندگی بسیاری داشته است.

 آیت الله آملی لاریجانی در پرونده دانه درشت‌ها تسلیم فشارجریان‌های سیاسی نشد

موسی غضنفرآبادی عضوهیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، با اشاره به عملکرد مثبت آیت الله صادق آملی لاریجانی  در بررسی پرونده های اقتصادی، گفت: قاضی پرونده پس از آنکه دلایل وقوع جرم را احصا کرده و مدارک مورد نظر فراهم شد نسبت به صدور رای اقدام می کند، اما تا آنجایی که در جریان رسیدگی به پرونده های اقتصادی قرار داریم، آراء صادر شده بسیار عادلانه بوده است،باید به این نکته توجه داشت که  قوه قضاییه با ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی  در پرونده های  اقتصادی اخیر تحت تاثیر فشارهای سیاسی قرار نگرفته است.

نماینده مردم بم وریگان درمجلس شورای اسلامی درباره بی طرفی قوه قضاییه در بررسی پرونده ها، ادامه داد: متاسفانه طرح موضوعاتی نظیر عدم بی طرفی قوه قضاییه ظلم بزرگی درحق این قوه است، زیرا دستگاه قضا در کشور مامور کشف جرم نیست و دراین قوه رسیدگی به جرم صورت می گیرد؛ بنابراین باید تاکید کرد که عملکرد آیت الله صادق آملی لاریجانی  در پرونده ۳ هزار میلیاردی با وجود متهمان بسیار، مثبت ارزیابی می شود، ازسوی دیگر قوه قضاییه دربررسی پرونده های اقتصادی بزرگی چون زنجانی نیز سرعت عملی بسیاری داشته است.

وی با بیان اینکه جریان رسیدگی و محاکمه متهمان اقتصادی درکشور به خوبی پیش می رود، تصریح کرد: البته اطلاع رسانی بسیاری باید انجام شود، زیرا تنها از این طریق است که می توان هجمه ها علیه دستگاه قضایی را کاهش داد؛ متاسفانه گاهی اوقات به دلیل عدم اطلاع رسانی بی انصافی هایی نسبت به این قوه صورت می گیرد، از این رو حتی در پرونده اخیر اگر جلسه محاکمات به طور علنی صورت می گرفت جو سنگینی حاکم بر قوه قضاییه کاهش پیدا می کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: البته در بخشی از قسمت ها ممکن است که قوانین کاملی وجود نداشته باشد، اما درمجموع قوانین کامل بوده هرچند که راه دور زدن قانون همیشه بوده، بنابراین برخورد جدی با متخلفان یکی از موضوعاتی است که می تواند باعث بازدارندگی شود.

تلاش‌های آیت الله آملی لاریجانی برای حفظ استقلال دستگاه قضا ستودنی است

رضا رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  در رابطه با عملکرد آیت الله صادق آملی لاریجانی در دستگاه قضا ،گفت: ابقای ایشان از سوی مقام معظم رهبری، نمایانگر رضایت از عملکرد وی، در قوه قضائیه است و اقدامات صورت گرفته از قبیل تلاش برای حفظ استقلال دستگاه قضا کاملا ستودنی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از آیت الله آملی لاریجانی به عنوان یک شخصیت علمی، متین و فقیه یاد کرد و افزود: یکی از اقدامت مثبت در دوره ریاست وی، تعامل مثبت بین قوا بوده و تلاش این قوه طی سالیان اخیر، برخورد تخصصی با موضوعات مختلف است.

وی در رابطه با وضعیت مبارزه با فساد طی سالیان اخیر نیز بیان کرد: وجه شکلی مبارزه با فساد، بر عهده قوه قضائیه است، آیت الله صادق آملی لاریجانی در تلاش برای خشکاندن ریشه فساد بوده که برخوردهای مناسب و عادلانه بیانگر همین موضوع است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تعامل موجود میان قوا اظهار داشت: در دوره جدید ریاست ایشان، تمامی قوا باید به فکر نابودی فساد برای همیشه باشند، چرا که رشد کشور در فضای فساد غیرممکن است، از این رو ضروری بوده که  آیت الله صادق آملی لاریجانی با درایت لازم، مبارزه با فساد را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عقیده بنده عملکرد آیت الله صادق آملی لاریجانی همواره در راستای دفاع از آرمان های انقلاب و نظام بوده و ایشان فردی صادق و قابل تقدیر هستند.

عملکرد موفق آیت الله آملی لاریجانی دربرخورد قاطع با پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس نیز در رابطه با عملکرد قوه قضائیه در دوره ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی گفت: آیت الله آملی لاریجانی فردی بزرگ، فقیه، مجتهد و از زحمت کشان انقلاب است و اظهار نظر در مورد ایشان بطور حتم کار بسیار دشواری است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ابقای آیت الله صادق آملی لاریجانی در ریاست قوه قضائیه حکایت از رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد ایشان و دستگاه قضا دارد.

وی افزود: انتخاب مجدد آیت الله صادق آملی لاریجانی از سوی رهبری، مهر تائیدی بر عملکرد ایشان در دوره ریاست قوه قضائیه است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عملکرد موفق و مثبت  آیت الله آملی لاریجانی در برخورد قاطع با پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی ،تصریح کرد: آیت الله صادق آملی لاریجانی در مواردی مانند پیگیری بدهی بابک زنجانی و خسرو مه آفرید در پروند اختلاس سه هزار میلیارد تومانی  اقدامات  به موقع وبزرگی  انجام دادند و می توان امیدوار بود که مبارزه با فساد همواره در حال پیگیری است.

در مدیریت آیت الله آملی لاریجانی عزم جدی تری برای برخورد با مفسدان وجود دارد

الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با یادآوری انتصاب مجدد آملی لاریجانی به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: این انتصاب با بررسی های مشخص از صلاحیت های وی از سوی رهبر معظم کشورمان انجام شده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عملکرد آیت الله آملی لاریجانی در مدت ریاست بر قوه قضاییه قابل تقدیر است، افزود: عملکرد وی در بحث توسعه فرهنگ قانون مداری در دستگاه قضایی به ایجاد نظمی فراتر از وصف در این قوه منجر شده است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت قانون و قانون مداری از سوی ریاست قوه قضاییه به تسری پیدا کردن این موضوع در زیر مجموعه این قوه نیز منجر شده است، تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه در برخی موارد با وجود اینکه بعضی از قوانین را دارای ایرادی می دانند اما باز هم در اجرای آن ها استنکافی نداشته و سعی در اصلاح آن ها کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: آیت الله آملی لاریجانی عزمی راسخ در قوه برای برخورد با مفاسد اقتصادی ایجاد کرده که این موضوع موفقیت های خوبی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در دوران ریاست آیت الله آملی لاریجانی در دستگاه قضا نسخه دومی ندارد، افزود: بررسی های مقدماتی، احکامی صادره و اجرای احکام در دوره ریاست وی از موفقیت های غیر قابل وصفی حکایت دارد.

تضمین استقلال دستگاه قضا با مدیریت آیت الله آملی لاریجانی

ملکشاهی همچنین با یادآوری ایجاد استقلال قضات و دستگاه قضایی در دوران ریاست آملی لاریجانی، گفت: وی روش خوبی را اعمال کردند که استقلال دستگاه قضا اکنون تضمین شده است.

وی ادامه داد: در دوران ریاست آملی لاریجانی در قوه قضاییه در بحث توسعه کمی و کیفی دستگاه قضا نیز کارهای زیادی از جمله ایجاد برخی معاونت ها در این دستگاه مانند معاونت راهبردی که در واقع یک معاونت موثری  در این قوه است، صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه در مجموع رضایتمندی خوبی از دستگاه قضایی وجود دارد، افزود: انتصاب مجدد وی برای ریاست قوه قضاییه به طور حتم با صلاح دید مقام معظم رهبری و با بررسی های لازم صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:  بنده به عنوان کسی که عضوی از دستگاه قضایی بودم و در حال حاضر نیز از بیرون نظارت می کنم عملکرد آیت الله آملی لاریجانی را قابل دفاع و موفق می دانم.

آیت الله آملی لاریجانی با حفظ عدالت ، کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است

علاءالدین بروجردی  رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با عملکرد قوه قضائیه طی دوره ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی، گفت: یکی از حساس ترین، پرمسئولیت ترین و پیچیده ترین ارگان های تصمیم گیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قوه قضائیه است و با توجه به اینکه مقدرات مردم در برخورد با دستگاه قضا، در تصمیم گیری های قضات رقم می خورد، مدیریت چنین تشکیلات گسترده و حساسی، بسیار پر مسئولیت و دشوار است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: آیت آملی لاریجانی این مسئولیت سنگین را با توجه ویژه به مسائل حساس، به مقصد رسانده اند و عملکرد ایشان بسیار مثبت و رعایت عدالت در تمامی شرایط بوده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ریاست قوه قضائیه برای اجرای عدالت، با متخلفین دستگاه قضا هم برخورد قاطع کرده، گفت: در مجموع، قوه قضائیه در دوره ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی کارنامه موفقی داشته و امیدوارم که در این دوره جدید هم، خداوند توفیقات بیشتری را به ایشان عنایت فرماید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.