استکبار جهانی حق ندارد برای ما تعیین تکلیف کند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
شناسه : 485
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی که دموکراسی را زیر پا گذاشته و از قوه قهریه استفاده می‌کند، حق ندارد برای ملت ما تعیین تکلیف کند.
منبع : فارس
پ
پ

عبدالرضا عزیزی ظهر امروز در جریان بازدید از شیرخوارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) این شهرستان اظهار کرد: کسانی که ۶۰ سال است با اشغالگری، کشور نامشروعی را تشکیل داده‌اند، حال می‌خواهند برای ما تصمیم بگیرند، ملت ما هرگز تسلیم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه استکبار کمر همت بسته است که با تحریم‌ها نظام اسلامی را به زانو در آورد، افزود: مردم ما در دوران هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که این توطئه‌ها هرگز نتیجه‌ای نخواهد داشت و هرگز ملت ما در مقابل دشمنان تسلیم نخواهد شد.

عزیزی با اشاره به اینکه اگر تسلیم شویم چه طور جواب خون شهدا را بدهیم، تاکید کرد: ما این اقتدار و عزت را مدیون خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی تصریح کرد:‌ کسانی که از بمب‌های شیمیایی و قوه قهریه استفاده می‌کنند و دموکراسی را زیر پا می‌گذارند، هرگز نمی‌توانند برای ملت ایران اسلامی تصمیم بگیرند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که کودکان دو ساله مسلمان را حلق آویز و اعدام می‌کنند و این فاجعه را به بار می‌آورند، دموکراسی نمی‌فهمند و دموکراسی آن‌ها دروغین است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در مصر، لیبی و … شکست خوردند، افزود: این شکست‌ها در سوریه هم تداوم خواهد یافت و به نابودی استکبار منجر خواهد شد.

عزیزی دستیابی جمهوری اسلامی به انرژی هسته‌ای را حق مسلم نظام اسلامی برشمرد و گفت: به طور حتم جمهوری اسلامی از حق خود کوتاه نخواهد آمد و هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی این خواست ملت را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مملکت ما در شرایط خاصی است، گفت:‌ تمام قوا و ملت باید دست به دست هم دهیم تا قلب امام زمان (عج) و رهبری را شاد کنیم، چرا که دوران تحریم‌ها گذرا بوده و به لطف خداوند ملت ما همیشه سربلند و پیروز است.

عزیزی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام و انقلاب و مسئولان این نظام هستند، گفت: اگر مسئولان پنهان کاری نکنند و حقایق را به مردم بگویند، اعتماد مردم به مسئولان بیشتر می‌شود.

وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) به عنوان بزرگ‌ترین حامی مستضعفان و محرومان در طول تاریخ گفت: انتظار می‌رود تا ما به عنوان رهروان آن حضرت بتوانیم حامی خوبی برای مستضعفان و کودکان یتیم باشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پدر اصلی ایتام امام علی(ع) است، تصریح کرد: نخستین شیرخوارگاه خراسان‌شمالی که از سال ۸۳ در شیروان به منظور نگهداری از کودکان بی‌سرپرست راه‌اندازی شده، فصلی جدیدی از خدمات حمایتی بهزیستی در این استان است.

وی کار در بهزیستی را نیازمند عشق و علاقه برشمرد و گفت:‌به طور حتم بدون عشق و علاقه نمی‌توان در این مراکز فعالیت و خدمتگزاری کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین به لوایح کمیسیون‌های مجلس اشاره کرد و افزود: بر اساس آمار ۴۰ درصد لوایح مجلس مربوط به کمیسیون اجتماعی است.

وی حمایت از حقوق مستضعفان و تأمین نیازهای مددجویان در قالب لوایح و همچنین موضوع استخدامی‌ها را زیر نظر این کمیسیون اعلام کرد و گفت:‌ تمام اعضای این کمسیون دغدغه خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم را دارند.

عزیزی همچنین با تبریک روز خبرنگار از آنان خواست تا به آرامش و امید بخشی به جامعه کمک کرده و از استفاده از تیترهای

جنجال‌برانگیز پرهیز کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نقش رسانه‌ها در دنیای امروز و در توسعه جوامع اجتناب ناپذیر است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.