ادغام دانشگاه‌ها باعث توسعه آموزش عالی می‌شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
شناسه : 2654
9
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادغام دانشگاه‌های غیرانتفاعی را باعث توسعه آموزش عالی عنوان کرد.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس شیروان، عبدالرضا عزیزی ظهر امروز در دیدار با رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان این دانشگاه گفت: رشد و توسعه دانشگاه‌ها در گرو تعامل همه نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی با تأکید بر لزوم افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد بیان داشت: بی‌شک از راه‌های موفقیت دانشگاه آزاد شیروان توسعه تحصیلات تکمیلی است.

عزیزی توسعه مراکز آموزش عالی در این شهرستان را از رویکردهای خود اعلام کرد و افزود: با تعامل خوبی که بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دانشگاه وجود دارد از این‌ رو در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی گام‌های استواری برداشته‌ شده و همچنان این روند ادامه دارد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی رشد و توسعه دانشگاه‌ها را در گروه  تعامل همه نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برشمرد و گفت: با تعامل خوبی که این مدیران این شهرستان وجود دارد شهرستان شیروان بیش از این استحقاق رشد از جمله در بخش آموزش عالی را دارد.

عزیزی در عین حال یکی بهترین راهکار برای پیشرفت دانشگاه‌ها را ادغام دانشگاه‌های غیردولتی عنوان کرد.

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اگر این حرکت انجام نشود یقیناً دانشگاه‌ها پیشرفت خوبی نخواهند داشت.

وی از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد و افزود: همه باید این دانشگاهی که کارنامه درخشانی را تابه‌حال از خود ارائه کرده حمایت کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این دانشگاه افتخارات زیادی را برای کشور به ارمغان داشته و دارد و باید قدردان این خدمات بود.

وی افزود: دانشجویانی که درگذشته در کشورهای مالزی تحصیل می‌کردند امروزه می‌توان تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای مختلف دانشگاه سپری  کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این افتخاری برای آموزش عالی برای قطع وابستگی به خارج است.

عزیزی همچنین با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در دوره‌های گذشته ۴۰ میلیارد ریال بدهی داشته است، گفت: از این‌رو باید همه تلاش کرده تا این بدهی‌ها به‌نوعی تصفیه شود.

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.