ادغام اورژانس جاده ای با هلال احمر از موازی کاری‌ها جلوگیری می‌کند
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
شناسه : 1584
13
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با مثبت ارزیابی کردن ادغام اورژانس جاده ای با جمعیت هلال احمر، گفت: به طور قطع این اقدام از موازی کاری‌ها جلوگیری می کند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خانه ملت، درخصوص پیشنهاد ادغام اورژانس با جمعیت هلال‌احمر، گفت: این اقدام به شرط اینکه موازی کاری صورت نگیرد بسیار پسندیده است، در حال حاضر هنگامی که در جاده حادثه‌ای رخ می دهد، جمعیت هلال احمر کار خود را امداد رسانی و وزارت بهداشت کار خود را نجات می داند و کار امداد و نجات نیز انجام می گیرد ولی هنگامی که فردی به دنبال حادثه جاده‌ای فوت می‌کند متولی مشخصی ساماندهی اوضاع را به عهده نمی گیرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تعدد دستگاه‌های مدیریتی امروزه سبب شده تا هر نهادی برای امدادرسانی تنها به بخشی از کار بپردازد، اگر همه نهادها به شکل واحد و در یک پایگاه کار امداد و نجات را صورت دهند، خدمت رسانی به بهترین شکل انجام می گیرد ولی متاسفانه موازی کاری ها باعث بروز مشکلات بسیاری شده است.

وی درباره نحوه همکاری‌های جمعیت هلال احمر کشور و اورژانس، گفت: بهتر است برای جلوگیری از موازی کاری اورژانس جاده ای کشور با جمعیت هلال احمر ادغام شده و مدیریت واحدی داشته باشند.

عزیزی با تاکید بر اینکه این طرح نیازمند مصوبه مجلس شورای اسلامی است، گفت: تاکنون پیشنهاد این طرح به مجلس ارائه نشده است اما از نظر ما پیشنهاد بسیار خوبی است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از ابلاغ پیشنهاد به مجلس از مسئولان مربوطه دعوت به عمل خواهیم آورد تا توضیحات لازم را به نمایندگان ارائه کنند.

 

سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.