آیت الله شبستری مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۱۲
شناسه : 2027
9
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر مردم آذربایجان با رهبر انقلاب، گفت: بیانات ایشان نشان از وثوق آیت الله شبستری در نزد رهبری است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی؛ نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای عضو کمسیون اجتماعی مجلس با آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب نشانه بارزی از  اعتماد و وثوق ایشان نسبت به آیت الله شبستری است.

وی آیت الله شبستری را افتخاری برای ایران دانست و وی را عضو موثر مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد و افزود: آیت الله شبستری محور وحدت در استان آذربایجان شرقی است؛ وی به معنای واقعی کلمه شعار سال، دولت و ملت، همدلی و همزبانی را در این استان محقق کرده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از دولتمردان در تمامی امور، تصریح کرد: این حمایت را در موضوع هسته ای مشاهده کردیم، ایشان در جریان مذاکرات با حمایت از سرداران دیپلماسی کشور، هوشمندانه آن را مدیریت کردند.

وی جسارت و شجاعت مذاکره کنندگان در مقام دشمنان را برخاسته از همین حمایت های رهبری دانست و گفت: فریاد های شجاعانه آقای ظریف نیز در حقیقت به پشتوانه ای همین حمایت ها بوده است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: آیت الله شبستری نیز در استان آذربایجان شرقی محور وحدت بوده و با حمایت های خود سبب دلگرمی مسؤولان استان شده است.

وی، کمیسیون اجتماعی را یکی از کمسیون های مهم و فعال مجلس عنوان کرد و ابراز داشت: کمسیون اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیسیون اجتماعی مجلس است، قانون جامع خدمت رسانی به ایثار گران که دوازده سال در مجلس مطرح بود، با کمک دوستان تصویب و به دولت ابلاغ شد و تا هفتاد درصد اجرایی شده است.

عزیزی، عدم پرداخت مطالبات آرادگان و ایثار گران را در طول سال های اخیر را نا مطلوب عنوان کرد و گفت: ایثارگران در مسیر دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی از جان و مال خودگذشتند و این قانون کمترین کار برای این قشر می باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به امورکمیته امداد، سازمان بهزیستی که شعار امام راحل حمایت از مستضعفان بود و همچنین، وزارت کار و تعاون که شامل بیمه سلامت  ایرانیان با ۲۵ میلیون عضو و سازمان تأمین اجتماعی با ۴۵ میلیون عضو بر عهده این کمسیون است.

 

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.