آموزش های فنی و حرفه ای در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
شناسه : 834
9
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز آموزش فنی و مهندسی سامسونگ گفت: مهارت آموزی آموزش های فنی و حرفه ای در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، عبدالرضا عزیزی هدف از ساخت این مرکز را آماده سازی نوجوانان برای ورود به بازار کار و خلق فرصت‌های شغلی متناسب با استعداد آن‌ها عنوان نمود و اظهار داشت: مرکز آموزشی فنی و مهندسی سامسونگ یکی از مراکز فنی و حرفه‌ای برای آموزش ۵۰۰ نوجوان می باشد که با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران راه اندازی شده است.

وی با اشاره به روابط رو به گسترش دو کشور ایران و کره جنوبی بیان داشت: ارتباطات و برقراری روابط در کشورهای دیگر موجب تبادل فرهنگی بسیاری می شود و امیدواریم که این اقدام بین‌ دو کشور آخرین همکاری نباشد و این شبکه آموزشی در شهرهای دیگر نیز راه‌اندازی شود.

دکترعزیزی تصریح کرد: با توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ، کودکان کار و معلولین از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود. فارغ‌التحصیلان این مرکز مهارت‌هایی همچون نصب وتعمیر ماشین لباسشویی، کولر، یخچال، محصولات صوتی و تصویری، ‌موبایل، لپ تاپ و تبلت را ‌آموزش می‌بینند و برای ورود به بازار کار آماده خواهند شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان از اقدام اجرایی استان تهران تقدیر کرده و گفت: چنین اقداماتی از سوی شرکت‌های خارجی فعال در بازار ما، می‌تواند به بهبود وضعیت اشتغال در کشور کمک کند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم محصولات شرکتهای خارجی چون سامسونگ در کشور ما به فروش می‌رسد، پس بهتر است با این حرکت‌ گامی در جهت رفع مشکل اشتغال برداشته شود.

 

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.