آغاز پروژه روکش آسفالت شهر زیارت به سرحدات باحضور دکتر عزیزی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
شناسه : 1379
11
پیگیری : عبدالرضا عزیزی نماینده پرتلاش شیروان، بعد از ظهر امروز (یکشنبه 30 فروردین 1394) در آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت محور شهر زیارت به سرحدات شیروان (از زیارت تا قوشخانه و نامانلو و سد بارزو) در جمع مردم و مسئولان استانی و شهرستانی اظهار کرد: تمام تلاش و سعی خود را برای عمران و آبادانی شیروان صرف می‌کنم.
پ
پ

وی افزود: نگاه مجلس و دولت به مناطق محروم و روستایی یک نگاه ویژه است و اهتمام خاصی به این مناطق دارد.  رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ارتقای شاخص‌های توسعه در روستاها بیان داشت: باید مسئولان در خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

11

وی افزود: زیرساخت‌های شیروان از قبیل آب، راه، و آسفالت روستایی علی رغم تلاش مسئولین هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد. نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: محرومیت هنوز بر چهره روستاهای شیروان نقش بسته است لذا باید تلاش بیشتری انجام شود.

رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی درباره طرح راهسازی روکش آسفالت محور شهر زیارت به لوجلی تصریح کرد: این پروژه به طول ۳۰ کیلومتر و با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از منابع داخلی و ماده ۱۸۰ اجرا می‌شود. به گفته عزیزی با بهره برداری از این پروژه راهسازی ۶۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر از خدمات آسفالت روستایی برخوردار می‌شوند. نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این پروژه راهسازی با پیگیری‌هایی که انجام شده است اجرایی شد.

13

 

یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.