آغاز طرح ساخت پالایشگاه در شهرستان شیروان، از اوایل اسفند امسال
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
شناسه : 1072
10
رییس کمیسون اجتماعی مجلس : 'عبدالرضا عزیزی' در شب برگزاری آیین جشن انقلاب در جمع مردم این شهرستان گفت: این پالایشگاه با هدف تولید بنزین یورو 4، که اکنون در شرق کشور وجود ندارد، احداث می شود.
پ
پ

وی با تاکید بر اینکه اکنون شیروان، روی ریل موفقیت و پیشرفت قرار دارد و هر روز نیز در این مسیر جلوتر می رود، افزود: با ساخت این طرح پالایشگاهی، سرمایه عظیمی وارد این شهرستان می شود.

عزیزی در این مراسم که با محوریت شب شعر موسیقی برگزار شد، با اشاره به افتتاح پروژه های خوبی در این شهرستان در دهه فجر، افزود: دهه فجر، دهه شادی است و باید شرایط شادی و خوشحالی برای مردم فراهم شود.

رییس کمیسون اجتماعی مجلس گفت: امام جمعه محترم شهرستان نیز مخالف اجرای برنامه های شاد و نشاط آور نیست مشروط بر اینکه این برنامه ها بدون حاشیه برگزار شود.

عزیزی افزود: در آینده کنسرت های خوب و بدون حاشیه ای در این شهر برگزار خواهد شد و چون مردم ما از آهنگ های گوشخراش پاپ دل خوشی ندارند، آهنگ های محلی را در آن اجرا شده و به این طریق از هنرمندان موسیقی مقامی و بومی نیز حمایت می شود.

جشن انقلاب با محوریت موسیقی مقامی، با استقبال انبوه مردم شیروان در محل مجتمع فرهنگی هنری، غدیر این شهر برگزار شد که در آن برنامه هایی از جمله تئاتر، تکنوازی قوشمه و دوتار به اجرا درآمد.

شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت، به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی، در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.